Bent u nog geen partner, maar heeft u hierin interesse?
Kijk dan op de informatiepagina met het doel en voorwaarden van de Ooievaarspas voor meer uitleg.
Heeft u een nieuwe paslezer nodig? Neem dan contact op met bureau Ooievaarspas via e-mail: ooievaarspas.szw@denhaag.nl.
U kunt alleen per e-mail een nieuwe paslezer aanvragen.
Let op: hier kunnen kosten aan verbonden zijn.
Kinderen Doen Mee biedt Ooievaarspashouders tot 18 jaar de mogelijkheid om met 100% korting deel te nemen aan sport, cultuur en elementair zwemmen. De 100% korting kan bij één aanbieder voor één activiteit per 1 juli tot en met 30 juni worden verzilverd.
U kunt hiervoor inloggen in het partnerportaal. Hier vind u een overzicht van de maandelijkse vergoedingen, ongeacht of u Ooievaarspassen heeft verzilverd.
Bent u uw inloggegevens van het partnerportaal kwijt? Neem dan contact op met bureau Ooievaarpas via e-mail: ooievaarspas.szw@denhaag.nl
Alle transacties worden tot het einde van kalandermaand verzameld. De uitbetaling hiervan volgt aan het einde van de daaropvolgende maand.
Voorbeeld: de vergoeding voor alle Ooievaarspassen die u uitleest in de hele maand mei ontvangt u eind juni.
U biedt als aanbieder van de Ooievaarspas de pashouder een korting van 50% of 100% (Kinderen Doen Mee) op lidmaatschaps- of entreegelden. Voor de verleende korting ontvangt u van bureau Ooievaarspas een vergoeding.
Bureau Ooievaarspas heeft met u afspraken gemaakt over het vergoedingspercentage dat u ontvangt. De wijze van bestuur van uw organisatie is van belang voor het bepalen van het percentage.
Aanbieders die volledig afhankelijk zijn van subsidies en uitsluitend werken met vrijwilligers krijgen 100% van de verleende korting terug, tot het maximale contributiebedrag. Andere aanbieders ontvangen bij het verlenen van 50% korting een vergoeding van 80% van de verleende korting. Bij Kinderen Doen Mee ligt dit percentage op 90%.
Nee, u moet de Ooievaarspas bij iedere (beoogde) transactie op geldigheid controleren door gebruik te maken van de webkassa. Een kopie van de Ooievaarspas kan niet worden uitgelezen door de webkassa.
U mag wel voor uw eigen ledenadministratie een kopie maken, maar het is niet mogelijk om op basis daarvan een vergoeding te ontvangen.
Bureau Ooievaarspas blijft graag op de hoogte van wat er bij u als aanbieder speelt. Dit is de reden waarom u kunt worden uitgenodigd voor een jaarlijkse evaluatie.
Bureau Ooievaarspas maakt hiervoor een afspraak met u, om de afgelopen periode te evalueren en nieuwe afspraken te maken over de voortgang.
U kunt via de website www.ooievaarspas.nl/aanbieder een nieuw wachtwoord aanvragen. In het inlogscherm verschijnt de link 'wachtwoord vergeten'.
U kunt op deze link klikken en daarna de instructies volgen.