Inloggen partneromgeving
Volg onderstaande stappen om in te loggen op de partneromgeving van de Ooievaarspas.
Let op, dit is niet de webkassa.
- Open de website www.ooievaarspas.nl/login
- Vul uw e-mailadres en wachtwoord in
- Klik op de knop ‘Inloggen’
Wachtwoord vergeten
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen. Volg de instructies op het scherm. U ontvangt op het ingevulde e-mailadres een e-mail met verdere instructies.
Ongeldig e-mailadres
Krijgt u de melding dat uw e-mailadres niet geldig of niet bekend is? Mail dan naar ooievaarspas.szw@denhaag.nl.
Handleiding partneromgeving
In uw partneromgeving staat de handleiding. Nadat u bent ingelogd kunt u onder het kopje Instructies de handleiding vinden. Daar wordt de werking van uw partneromgeving stapsgewijs uitgelegd.
Profielgegevens wijzigen
Om uw profielgegevens te wijzigen gaat u naar de aanbiedersomgeving van de Ooievaarspas. Nadat u bent ingelogd kunt u onder het kopje Profiel uw gegevens aanpassen.
Tariefswijzigingen
In uw aanbiedersomgeving vindt u onder het kopje Formulieren het formulier om tariefswijzigingen voor uw aanbieding door te geven. Het wijzigen of doorgeven van nieuwe tarieven kan alleen via dit formulier.
Heeft u nog vragen?
Wij hebben een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar ooievaarspas.szw@denhaag.nl