U kunt als aanbieder inloggen op de Ooievaarspas website. Daar kunt u nieuwe aanbiedingen toevoegen, uw aanbieding wijzigen en u vindt daar meer instructies om dat goed te doen. Bovendien kunt u daar uw profielgegevens wijzigen en formulieren vinden voor tariefwijzigingen.
Het is niet mogelijk om via de Ooievaarspas website korting te verzilveren. Deze kunt u uitsluitend verzilveren via de webkassa.
Uw contactpersoon is afhankelijk van het onderwerp van uw vraag.
Voor problemen met het uitlezen van de Ooievaarspas of met de webkassa kunt u de instructies raadplegen.
Voor algemene vragen over de Ooievaarspas kunt u contact opnemen met bureau Ooievaarspas via e-mail: ooievaarspas.szw@denhaag.nl
Bureau Ooievaarspas heeft afspraken met u gemaakt in welke periode u de Ooievaarspas kunt uitlezen.
Is deze periode afgelopen? Dan is het niet meer mogelijk de Ooievaarspas uit te lezen.
U heeft met bureau Ooievaarspas afspraken gemaakt over hoe vaak u de Ooievaarspas moet uitlezen om voor een vergoeding in aanmerking te komen. Dit kan betekenen dat u de Ooievaarspas één keer per kalenderkwartaal of jaar moet uitlezen.
Het kan ook zijn dat u per cursusperiode of activiteit de Ooievaarspas moet uitlezen. Het is alleen mogelijk om de korting te verzilveren in de actuele periode.
Wilt u weten welke actuele periode voor u van toepassing is? Neem dan contact op met bureau Ooievaarspas door een mail te sturen naar ooievaarspas.szw@denhaag.nl
Na toekenning van de eerste aanvraag wordt de Ooievaarspas toegezonden aan de pashouder. Aan de Ooievaarspashouder wordt het recht op het gebruik van de pas voor één jaar toegekend. Dit recht eindigt altijd op 31 december van het jaar waarin de pas is toegekend.
Elk jaar moet het recht op de Ooievaarspas opnieuw worden vastgesteld. Dat recht kan worden verkregen door het indienen van een aanvraag tot verlenging.
Vergeet de pashouder verlenging aan te vragen of heeft hij/zij geen recht meer op de Ooievaarspas, dan wordt de Ooievaarspas van afstand geblokkeerd. De Ooievaarspas wordt niet ingenomen, alleen het gebruik van de pas wordt onmogelijk gemaakt.
Een Ooievaarspas is een kunststof pas met een magneetstrip. Deze magneetstrip wordt gebruikt om de Ooievaarspas te scannen met de magneetlezer, om via internet korting te verzilveren. De naam en geboortedatum van de pashouder staan op de pas. Een foto van de pashouders is geprint in de Ooievaarspas. Zo kunt u als aanbieder nakijken of de persoon die u voor u heeft ook op de persoonsgebonden Ooievaarspas staat.
Toont de pashouder u een Ooievaarspas met een foto op de kaart geplakt of zonder magneetstrip, dan verzoeken wij u de Ooievaarspas in te nemen. U kunt deze Ooievaarspas – met een korte notitie – sturen naar:
Afdeling Ooievaarsregelingen
Antwoordnummer 1630
2502 VB Den Haag