Direct naar content

Wat kan ik doen als de webkassa aangeeft dat een Ooievaarspas geblokkeerd is?

Zodra u een Ooievaarspas uitleest in de webkassa, kan in beeld de tekst verschijnen dat de Ooievaarspas is geblokkeerd. In dat geval geeft u deze pashouder geen korting. De Ooievaarspashouder moet zèlf zorgen voor een geldige Ooievaarspas. U kunt de pashouder voor meer informatie over de blokkade verwijzen naar de gemeente waar hij/zij woont.

Wilt u de pashouder toch de mogelijkheid bieden om direct te starten met de activiteiten, dan is dit natuurlijk mogelijk. U kunt besluiten dat de pashouder bij aanvang de volledige lidmaatschapsgelden betaalt zonder korting. Als u de pashouder wel de korting verleent, komt het voor uw rekening als blijkt dat de deelnemer ook achteraf gezien geen recht heeft op de Ooievaarspas.

Gerelateerd nieuws

  • Heeft u een Ooievaarspas maar weet u nog niet zo goed wat u ermee kunt…

  • De Ooievaarspas heeft een vernieuwde website maar wist je dat wij ook een Facebookpagina én…

  • Ieder kind verdient een kans om talenten te ontdekken en te ontwikkelen. En om sociale…